Warszawski transport publiczny – punkt obsługi pasażerów ztm

Zarząd Transportu Miejskiego jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Metropolitarnych Zarządów Transportu (EMTA) oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Publicznego (UITP) i wspólnie z gminami, Kolejami Mazowieckimi oraz Warszawską Koleją Dojazdową organizuje transport dla podróżnych, korzystających ze Wspólnego Biletu.

W Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM można:

  • kupić bilety
  • wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską
  • zakodować (wgrać) e-hologram na Kartę Warszawiaka i Kartę Młodego Warszawiaka
  • załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty
  • złożyć wnioski lub reklamacje
  • uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
  • złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM

POP ZTM otwarty jest od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz niedzieli wolnych od handlu

  • Usługi,

Podobne

Państwowe Przedsiębiorstwo Dokument

Anex Tour

VFS Global (Kanadyjskie Centrum Aplikacji Wizowych w Warszawie)

Poczekalnia dla Państwowego Przedsiębiorstwa Dokument

Jak dojechać?