Blue City pomaga lokalnym seniorom

Pandemia jest dużym zagrożeniem dla seniorów, stąd zalecenie, aby szczególnie oni nie wychodzili z domów. Wśród osób starszych wielu potrzebuje konkretnych produktów, dlatego Ochocki Ośrodek Pomocy Społecznej przy wsparciu darczyńców stara się zapewnić im zaopatrzenie w żywność, środki higieniczne i ochronne.

 

Na pomoc „najstarszym sąsiadom” ruszyło Blue City, które u swojego najemcy –
Poprawki Krawieckie zamówiło uszycie z bawełny medycznej 200 wielorazowych maseczek ochronnych z kieszonką na wymienny filtr i przekazało je Ośrodkowi w celu zabezpieczenia pracowników oraz seniorów. Do akcji Blue City dołączyły również drogerie Super-Pharm
i Hebe, które dostarczyły Ochockiemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej najpotrzebniejsze środki higieniczne. Z inicjatywy współpracującej z Blue City agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, seniorom z Ochoty swoje produkty (papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki) przekazała firma Velvet Care.

– Od lat wspieramy lokalną społeczność, koncentrując swoje działania na najmłodszych. Teraz postanowiliśmy zająć się najstarszymi. W tym trudnym czasie pomoc i solidarność społeczna mają również bardzo duże znaczenie psychologiczne. Dzięki temu osoby znajdujące się
w trudnym położeniu mogą poczuć, że nie są same – mówi Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Blue City.

W dzielnicy Ochota seniorzy stanowią niemal 27 proc. wszystkich mieszkańców. Wielu
z nich jest samotnych i schorowanych. Ośrodek Pomocy Społecznej ma ograniczone środki, za to niemałą bazę wiedzy, komu potrzebna jest pomoc.

 

– Dzięki sponsorom i współpracujących z nami organizacjom możemy docierać z pomocą szybciej i do większej liczby osób. Jesteśmy wdzięczni wszystkim, którzy pomagają nam pomagać – mówi Rajmund Kowalczyk, Konsultant ds. współpracy ze środowiskiem lokalnym Ośrodka Pomocy Społecznej na warszawskiej Ochocie.

Getting here