• WARSZAWSKI TRANSPORT PUBLICZNY – PUNKT OBSŁUGI PASAŻERÓW ZTM
WARSZAWSKI TRANSPORT PUBLICZNY – PUNKT OBSŁUGI PASAŻERÓW ZTM

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie od 1992 roku organizuje i nadzoruje komunikację miejską w aglomeracji stolicy. Korzystając z 1,8 tysiąca autobusów, 530 zestawów tramwajowych, 75 pociągów metra oraz 28 pociągów Szybkiej Kolei Miejskiej zapewnia przejazdy mieszkańcom ponad dwumilionowej metropolii we współpracy z samorządami 33 podwarszawskich gmin.
 

Zarząd Transportu Miejskiego jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Metropolitarnych Zarządów Transportu (EMTA) oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Publicznego (UITP) i wspólnie z gminami, Kolejami Mazowieckimi oraz Warszawską Koleją Dojazdową organizuje transport dla podróżnych, korzystających ze Wspólnego Biletu.

W Punkcie Obsługi Pasażerów ZTM można:

  • kupić bilety
  • wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską
  • zakodować (wgrać) e-hologram na Kartę Warszawiaka i Kartę Młodego Warszawiaka
  • załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty
  • złożyć wnioski lub reklamacje
  • uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej
  • złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM
pokaż pełen opis zwiń pełen opis
Opis sklepu
  • Poniedziałek - Niedziela
    11:00-19:00