Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
Dowiedz się więcej

Blue City w liczbach 

 

Powierzchnia Blue City jest 1,5 razy większa od powierzchni Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

 

Budynek ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, całkowita powierzchnia najmu centrum handlowego wynosi około 65 tysięcy metrów kwadratowych. Ok. 33 tysięcy metrów kwadratowych przypada na kompleks biurowy.

Część handlowa Blue City to miejsce na ponad 200 lokali, zlokalizowanych na 6 poziomach (od „–1″ do „+4″). Rolę supermarketu pełnią delikatesy Piotr i Paweł, oferujące szeroki asortyment zwyczajnych jak i bardziej ekskluzywnych produktów spożywczych z całego świata. Z myślą o osobach, które będą chciały zjeść, odpocząć i spotkać się ze na miejscu, swoją ofertę przygotowało w sumie około dwudziestu pięciu lokali gastronomicznych.

Obiekt zajmuje powierzchnię 4-hektarowej działki. Do jego konstrukcji, pokrytej w całości szklanym dachem, użyto 120 000 m3 betonu, a nad jego atrium znajduje się szklana kopuła o rozpiętości 36 m.

 

W kompleksie Blue City znajduje się 1500 miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym, 600 miejsc w ogrzewanym garażu podziemnym i do 400 na parkingach zewnętrznych.

Dzięki dużej powierzchni wspólnej obiektu, szerokim korytarzom, wygodnym przejściom, Blue City to jedno z najwygodniejszych centrów handlowych w Polsce.

Blue City jest położone przy Alejach Jerozolimskich, w pobliżu biurowców, skupionych w tzw. Jerozolimskie Business Center.

Dziennie Al. Jerozolimskimi koło Blue City przejeżdża prawie 80 tys. samochodów.

Integralną częścią inwestycji było wybudowanie zewnętrznego parkingu dla klientów oraz tunelu dojazdowego do centrum pod Alejami Jerozolimskimi.